Alle sammen; møt Rufus!

Må si dette happy-innlegget kom raskt. Langsint, jeg? Aaaldri.
Det hadde seg sånn at jeg måtte ha meg middagsmat etter jobb og da gikk jeg innom Bunnpris på veien hjem (ja, jeg vet jeg jobber i en dagligvare, men jeg fikk ikke tid til å handle der), og som et plaster på såret kjøpte jeg med meg Nemi.


Dere lurer nå kanskje på hvem denne Rufus er? Rufus (som jeg har døpt den) var tingen som fulgte med bladet. En type brettbar monster-hund av noe slag. Vanskelig å si. Han er blå i allefall, og har røde øyne. Men han er ikke hvilken som helst brettbar ting! Her var det synsbedragmoro på fære!
Over ser dere et bilde som avslører hvordan hodepartiet er brettet, og under ser dere hans sanne «jeg». Ganske kult egentlig.


Greia med denne tingen er at man skal lukke det ene øyet, fokusere på dyret, og vri på det (eventuelt sette det et sted i høyde med øyet og bevege seg rundt det). Da vil det se ut som hodet følger etter deg! Kjempegøy!

Var det noen som sa «små gleder»? :)

Legg igjen en kommentar