Bare av ren nysgjerrighet

Sitter her med læringsmål opp til ørene, og banner høyt over den pokkers hjertefysiologien (trodde jeg likte dette temaet, men der tok jeg feil! Var kanskje bare «lett» å lese om det..). Så kom jeg på at jeg hadde kjøpt klemetiner i dag! Og tenkte det var en passende dessert til en ellers mislykket middag – som ved et uhell ble bestående av 60% pastasaus, 30% spaghetti og 10% kjøttdeig, ikke det beste jeg har smakt…

Mens jeg spiser klemetinbåtene legger jeg merke til at jeg holder dem opp mot lyset før jeg putter dem i munnen. Hvorfor? For å sjekke om det er steiner i dem. Er det flere enn meg som har denne (u)vanen? Kom bare til å tenke på det..

Også har jeg bestandig en liten «konkurranse» om å klare å ta av skallet i én bit. Rar har jeg aldri vært!

Tilbake til læringsmålene med seg!

Legg igjen en kommentar

