Små gleder

Etter en hel dag på NVH med hundedisseksjon føler man seg ganske forsynt med alt som har med studiet å gjøre. Ikke at det er så krevende å sitte å skjære i en død (og behandlet!) hund, men en blir lei av alt småplukket, skalpellblader som blir sløve, lukta av sprit som damper, og generelt konsistensen på hundens organer (jeg kan nevne i fleng, men magesekken er kanskje den ekleste.. bortsett fra huden..).

Da er det fint å ha små gleder som «lyser» opp hverdagen. Det fine flanellsengetøyet mitt, Stimorol-tyggisen min med strawberry-lime-smak, piano duo yoghurt, «Kiss in a Tube»-lipgloss fra Lipsyl som smaker markjordbær og stikker på leppene, fantastiske kampanjetilbud på Deli de Luca (*glis*), ferdigkjøpt bursdagsgave til Christine, Family Guy og Simpsons på tv rett etter hverandre, OG Grey’s Anatomy på tv senere i kveld, også har jeg bestemt meg for å ikke gjøre noe pensumsrelatert i dag (burde ha gjort det, men jeg har planer om en lang studiedag i morgen… eller så er jeg bare lat i dag – mest sannsynlig er det den egentlige grunnen).

Nuvel, et helt ubrukelig blogginnlegg, men det er lov på en lat dag som denne ;)

Legg igjen en kommentar

