Så var jeg her igjen

Listen over antall blogger jeg har hatt opp gjennom årene vokser seg bare større og større, og her er den nyeste av dem alle! I og med at jeg har latt mine tidligere blogger svinne hen, skal jeg gjøre en god innsats for å holde denne i live. Det hender jo at jeg er i et blogge-humør, og da trenger jeg jo et sted som dette.

Er ikke i blogge-humør akkurat nå, så denne «hei, hallo, jeg er tilbake» ble ikke helt som planlagt. Bear with me.. Ny blogg er i allefall opprettet, og det er ikke dårlig bare det!

Legg igjen en kommentar

